Veelgestelde vragen

Vragen over IDEAL

Kan ik direct met iDEAL betalen?
Zodra u toegang heeft tot internetbankieren bij één van de deelnemende banken, kunt u met iDEAL betalen. U hoeft zich hiervoor niet aan te melden.

Waar kan ik terecht als ik problemen heb met de service of levering na een aankoop betaald met iDEAL?
Wanneer u een klacht heeft over de bestelling zelf, bijvoorbeeld over de levering van de bestelling, kunt u contact opnemen met de webwinkelier waar u de bestelling heeft geplaatst en proberen hier samen uit te komen.

Ik heb betaald, hoe weet ik zeker dat de webwinkelier deze betaling ontvangt?
De webwinkelier krijgt altijd bericht van de status van de betaling, zodat hij kan inzien of de betaling succesvol is afgehandeld. Zodra hij de bevestiging heeft ontvangen, zal hij dat ook tonen in de orderbevestiging.

Waar kan ik met mijn overige vragen over iDEAL terecht?
Voor vragen over een specifieke iDEAL-betaling kunt u contact opnemen met uw eigen bank.

Ik heb een foutmelding ontvangen tijdens mijn iDEAL-betaling. Echter, het te betalen bedrag is van mijn rekening afgeboekt en de webwinkelier heeft het geld niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem contact op met uw bank. Uw bank kan u verder helpen en uitzoeken wat de status is van de betaling.

 

Levering via de webshop

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in de Ninee webshop geldt: op werkdagen voor 15.00 uur besteld, binnen twee of drie dagen (uitgezonderd zondag en maandag) in huis. We zijn echter wel afhankelijk van PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95 voor één wandelstok

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Het is mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland. De verzendkosten zijn in dit geval op aanvraag.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure vult u in waar u de wandelstok bezorgd wilt hebben.

Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Ontvang ik een papieren factuur?
Nee, alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal.

Is het veilig om te betalen op de Ninee Wandelstokken webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Niet via de webshop.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling na ontvangst wel gratis terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de meeste gevallen ontvangt u  binnen 14 dagen na retourneren uw geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar u zult uw geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Als uw retour of ruil wordt geaccepteerd, krijgt u het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst retour gecrediteerd. Wij vergoeden echter niet uw retour verzendkosten.

Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een PostNL servicepunt, www.postnl.nl/locatiewijzer.

Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?
Nee, dat is niet mogelijk.

Vragen over wandelstokken

Wat zijn lichtgewicht wandelstokken?
Is de hoogte van de wandelstok verstelbaar?
Wat is de juiste wandelstok voor dames en heren?
Mogen wandelstokken in de handbagage?